czwartek, 10 października 2013

Charlie Charlie

Charlie Charlie
Był mą podróżą dziką uwolnił mnie
Rockendrolowym snem i rozkoszą był
Po tak namiętnej nocy jak wierzyć że odszedł?
Pokochać Cię mój Charlie Charlie
Tak czułam że mocna to rzecz
Ty masz taki czar
Ty masz w oczach blask
Tak łatwo mogłeś zdobyć mnie
I mogłeś zdobyć ją....

(...)

Charlie Charlie
Na krótką chwilę wyszedł
Przepadł do dziś
Ukradł mi serce jeśli spotkasz się z Nim
Powiedz że nie chcę tych pieniędzy
Że chcę go zapytać o powód
I muszę poznać go
Tylko czy zdołam to pojąć?
Charlie Charlie
Co Ty mi robisz kto wie?




No właśnie... jak wierzyć że odszedł?
Że po prostu urwał kontakt?
Że to się skończyło?
Mam dość.
Czy kiedyś będę w końcu szczęśliwa?
Zaczynam w to wątpić. 



7 komentarzy:

  1. bejbe mamy jeszcze peeeelno czasu. masz 20 lat, a nie 40 zeby lamentowac! :P Cale zycie masz jeszcze okazje 3x zmienic w koncu czlowiek uczy sie na bledach, nie?!
    Cyce do gory i bajlando!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać ;) Jeszcze tyle życia przed Tobą, że na pewno gdzieś za rogiem wpadniesz na szczęście!

      Usuń
  2. Wróciłam Kochana i nie jestem za bardzo na bieżąco, po miesiącu nieobecności. Co się stało? :( Tulę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana czytam Cię od pierwszego bloga bombelkowato, a to już 3 dobrze, że tu trafiłam, dawni mnie tu nie było, kiedyś miałyśmy się w linkach, ja też zmieniłam adres i zaczynam od nowa na blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam

    mama-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bedziesz szczesliwa, musisz w to uwierzyc! Jestes mloda, masz czas na "rewolucje" zyciowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog został zablokowany, jeśli nadal chciałabyś czytać, a nie masz dostępu, to proszę o maila na adres tmkwww@gmail.com, lub podania swojego e-maila, pod tym komentarzem. Przepraszam za spam, ale nie mam innego wyboru.
    Pozdrawiam,
    Kasia z "tak słodko, tak mile"

    OdpowiedzUsuń